muller33 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Selger en 88 mod E34 530ia, bil gått ca 330, el seter, vinduer, takluke, speil, litt rust nederst ved forskjermer, kanaler. Nye dempere, fjærer bak i fjor. 15" alu på vinterdekk pigg, sommerdekk alu 18" brukbare 1 sesong til, avtagbart hengerfeste, frontrute sprekt nederst Pris ca 25.000, rimeligere hvis hurtig handel, kommer med bilder hvis interesse Står akkurat til reperasjon hos BMW for varmeapparat vifteproblem, fikset sa de, hentet bilen og det som må ordnes er et nytt varmeapparatpanel, brytere ol, søkt på nett og de kan fåes til ca 750 kr hos Høggerier, vifta går nå bare på trinn 3, så selges til den første som kommer med 22000 , ligger nye bilder på AutoDb 530, Telemark muller33@hotmail.com Noen som vet hvem som har denne bilen nå ?? skulle hatt kontakt med eier !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Hmm...intressant. Mulighet for å få noen bilder? Fulgt alle servicer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hei, fulgt servicer opp til ca 26o, byttet olje i våres og ikke brukt nevneverdig, sitter på jobb nå og ikke tilgang til bilder men kan sende noen i morra etterm hvis interessert Har noen bilder, men hvordan får jeg lagt de ut her ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 send bilder til lars@larseidem.com hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=965713 Denne? Ein kompis av meg er interisert i den! Men har gått langt.. Hatt noko problem med motoren? Kvifor skal du selga den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Er den ja, har ikke hatt noe problem med motoren, byttet olje på den i fjor og nesten ikke brukt noe, bør nok bytte plugger ol nå men det kan jeg gjøre før den selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Lurer bare på hvor mye du betaler i forsikring jeg? Regner ikke med at du gidder ha kasko, men hvor mye tror du det lander på med full bouns? Både kasko og kun ansvar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg har ikke kasko nei, betalte litt over 4000 med delkasko ikke hørt på hva må ut med kasko, for gammel bil til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 bare et spørsmål..... er det noe bil igjen når den har kjørt så langt ? Fin bil.. veldig fin motor i den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Er jo noe igjen, ble veldig godt passet på de første åra Aldri hatt noe startproblemer med den og bruker nesten ikke olje, men er jo gammel bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Dette er jo en grei nr 2 bil... Lyst på Subaru vinterbil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei Har for mange biler stående så bare selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ligger nye bilder på AutoDb 530, Telemark, ingen som vil gi et Bud da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 kanskje hvis jeg får solgt 320'n.... kan jo ikkje vær foruten bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muller33 Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg