S4_Stavanger Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Har en 520i, 97 mod. Rundt halvparten av gangene eg starter opp kommer varsellyset for ESP på, og antispinn-en er utkoblet (testet). Eg kan ikke koble den på/av manuelt. Mens de andre gangene fungerer den som den skal, og eg kan koble den av og på som eg vil. Tror den har koblet seg ut noen få ganger under kjøring også, uten å være 100% sikker (kan ha kommet borti knappen). Noen som har en formening om hva som kan være årsaken?
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Høres ut som en sensor ting for meg det der
Boss Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Ta turen innom et BMW verksted, de finner feilen fort ved og sjekke minnet på bilen.
S4_Stavanger Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 Må vel nesten stikke innom å lese av feilkoder da. Forresten så kom eg på at ESP er mercedes sitt navn, ASC heter det vist på bmw..
Bimmerlars Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Bilen synes det blir for lite sladding og børning Lek mer med den så blir den fornøyd
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Bilen synes det blir for lite sladding og børning Lek mer med den så blir den fornøyd lureLars har talt Hørtes ut som en god plan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå