TOREBMW Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 jeg skal ha dekaler/dekor på bilen min neste år..er det noen som kan hjelpe meg med å finne på ideer for dette.blir veldig takknemelig for dem som gidder og ta seg bryet..skal seff ha justpowerit.com på siden av bilen hmm dette var litt stilig kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 halla tore. det er noenmulffler på forumet her som har laget den der. han er sinnsykt flink så ta å send han en pm. av det jeg har merket så sier storsett den guten aldri nei for å hjelpe noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Er ikke bare bare å lage noe slik da. Det tar fort noen timer. Dessuten bør man ha et bilde med brukbar kvalitet å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Er ikke bare bare å lage noe slik da. Det tar fort noen timer. Dessuten bør man ha et bilde med brukbar kvalitet å jobbe med. hvis jeg hadde hatt en anelse om hvordan dette funker så hadde jeg såklart gjort det selv..har prøvd men jeg er rett og slett dårlig på data sjenerelt kan skru den på og av sende mail og surfe,det dekker vel min datakunnskap..derfor det er kjekt og spørre andre her inne om råd og hjelp til slike ting jeg har problemer med selv..derfor forumet er så fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Skjønner Men hvilket bilde vil du ha "manipulert" da? Url/link til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 vil han ikke ha noen til og tegne/designe et bilde/dekal/dekor helt fra scratch da? var sånn jeg tolket det første innlegget hans..eller er det jeg som er helt på jordet? 1.juledags-fylla har ikke helt sluppet taket så kan godt hende det er meg som er litt "ute og kjøre" nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 ja tenkte d..finne et bilde på nett og bare lage ivei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 ja tenkte d..finne et bilde på nett og bare lage ivei. hadde vert greitt visst du har et bra bilde av bilen din som du vurderer å sette decaler på da, slik at du ser bedre om dette passer på din bil eller ikke. ikke sikkert det ser bra ut på din bil selv om det ser bra ut på en passat f,eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 tenkte da på en lik bil da..som en bmw m3 e30. di bildene jeg har er så små og er ikke egnet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 her er et litt større bilde av samme bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Reknar med du bør ha ein del større bilde enn det men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 regner jeg med også derfor jeg sa at man kan finne et større på det store nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Kan du ikke bruke dette bildet da, til en grovskisse? Dette er jo et godt sidebilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Kjapt og dårlig. Gjort på 10min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå