Gå til innhold

noen som er flinke på photoshop her?

TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke bare bare å lage noe slik da. Det tar fort noen timer. Dessuten bør man ha et bilde med brukbar kvalitet å jobbe med.

:roll: hvis jeg hadde hatt en anelse om hvordan dette funker så hadde jeg såklart gjort det selv..har prøvd men jeg er rett og slett dårlig på data sjenerelt :o kan skru den på og av sende mail og surfe,det dekker vel min datakunnskap..derfor det er kjekt og spørre andre her inne om råd og hjelp til slike ting jeg har problemer med selv..derfor forumet er så fint.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil han ikke ha noen til og tegne/designe et bilde/dekal/dekor helt fra scratch da? var sånn jeg tolket det første innlegget hans..eller er det jeg som er helt på jordet? 1.juledags-fylla har ikke helt sluppet taket så kan godt hende det er meg som er litt "ute og kjøre" nuh! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenkte d..finne et bilde på nett og bare lage ivei. :lol:

hadde vert greitt visst du har et bra bilde av bilen din som du vurderer å sette decaler på da, slik at du ser bedre om dette passer på din bil eller ikke.

ikke sikkert det ser bra ut på din bil selv om det ser bra ut på en passat f,eks. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...