nfn Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Er det noen som har peiling på om jeg kan koble ut speedometeret på en opel ved å ta en sikring eller noe i den dur? har en 97' vectra b 1,6 16V. Vet at dette antakeligvis ikke er rette forumet for å spørre om sånt, men dette er det forumet hvor folk har mest peil virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Ta ut spedometeret og sjå om det er nokre ledninga du kan dra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 går wire ned på kassa har gjort det sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nfn Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 går wire ned på kassa har gjort det sjøl! er det bare å dra ut en plugg fra kassa da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Høres sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Du skrur ut en hylse som holder wiren i kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Riktig. Har gjort det på en del Opler i min tid. Ikkje på så ny som din, men eg regner med at det er mye likt. En plugg/hylse oppå kassen, som er relativt grei å få av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nfn Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 takk for gode forslag får sjekke det ut i morra.. har kjøpt meg gps som viser farta mi så da kan jeg trygt kjøre uten.. er så dyrt å kjøre langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå