Rage-A Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Da var det på tide å selge bilen, til fordel for nybestilt bil. KM er 237 000, og er svært lite brukt siste 6 mnd. Komplett servicehefte frem til idag, og ny storservice vil bli tatt før evt ny kjøper får den. Alt av servicer har blitt tatt av Autozentrum Økern mens jeg har eid den. Bilen bruker ikke olje. Jeg har brukt den dyreste oljen til bmw, både på motor - gir og diff. Samme som de har på M bilene. Mods: H&R Gewinde Fahrwerk, justerbare coilovers (Senket 85mm forran og 50mm bak) M3 LSD 25% Brems Brembo borrede og slissede skiver rundt hele, med PBR Pagid Axxis Racing klosser rundt hele Polyrethan foringer i bærearmer bak FK tårnstiver BMW X-brace Powerflex i hele forstillingen Rieger taksenker Rieger Hekksats (M3) Rieger Infitity I frontfanger M3 bagasjelokk list FK sorte blinklys forran og hvite på siden M3 speil fra 97 mod cab Mtech håndbrekkhandtak Mtech pedaler M3 GT Karbonlist i dash 98 mod sort dashboard M3 Vader stoler i Alcantara (hele interiøret og forsåvidt) K&N ColdAirIntake Superchip (Øker rødmerking med 500rpm) Supersprint catback eksos Alle slitedeler som man får byttet, er byttet. Dette fordi jeg ikke vil få ubehagelige overraskelser. For liste, send PM Før evt ny kjøper får bilen, så skal jeg bytte ekspansjonstank til radiatoren, et hjullager, og storservice. Kan legge ut lister med ALT som er gjort, hvis dette er av interesse. Komplett stereo medfølger også bilen ved salg: Pioneer cdspiller Pioneer frontsett Pioneer 6x9 Jensen 4 kanals forsterker 12" Rockford Fosgate Punch subwoofer. På bilen står nå org fanger (grunnet vinter), så kjøper får med Infinity fangeren UTEN dtm leppa som er på bildet. Bakfanger skal lakkes neste mnd også. Prisantydning: 90000 \ Bud. Mail meg på Ran@Azlan.no eller send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Kan gå ned litt i pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 skulle til å si det samme... vel vel.. fin bil.. av ren nysgjerrighet : hvor mye dyrere er den oljen du beskriver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 skulle til å si det samme... vel vel.. fin bil.. av ren nysgjerrighet : hvor mye dyrere er den oljen du beskriver? Vi snakker 400 kr litern.. Brukte et gammelt bilde i annonsen. Sorry for rotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Veldig fin bil... Er det shortshift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 kor mye ned i pris er du villig og gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hvem sier jeg har betalt det? En god kompis av meg jobber på BMW han ... Har shortshift fra M coupe ja. Alt fra girkula frem til kassen er byttet, inkl kula, kassa og clutchsett Send meg en PM, så kan vi diskutere pris... Mvh, Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Se her folkens!! Samme bil! Med litt lavere kilometer....? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1079500&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 LITT lavere? Motorbytte eller en snuskete selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 motorbytte tilsvarer ikke lavere kmstand, bilen har fortsatt gått over 260 000. styr unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg