TheEdge Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 skal skifte mitt orginale ratt med ett m-ratt på min 95mod 320 e36, hvordan skal eg gå fram for å ikke havne i baksetet pga airbagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 det er vel bare å ta av batteripolen, og skru i vei... har hørt no rykter om at det skal være frakoblet i noen minutter først, men om dette stemmer vet jeg lite om, eller om det kanskje er når du kobler dette på igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 I følge Haynes: -Drei rattet slik at Hjulene står rett fram -Koble fra batteriet -Vent 10 minutter -Skru løs skruene til airbagen fra baksiden av rattet (mener å ha lest at dette er torx) -Løft ut airbagen og koble fra ledningene -Airbagen skal oppbevares i stående stilling. samma stilling som når den er i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 ok, får prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 si ifra hvis du har havna ibaksete da:P Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Noen som vet hvordan man kommer enda lenger inn i rattsystemet?? Tenker da på den runde "skiven" som ligger bak rattet.. Det er jo en mutter i midten etter at rattet er av.. Men kan denne løsnes uten at man trenger nøkkel med dreiemoment etterpå?? Mack10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 sett på en pipe nøkkel og ta i.. samme prosedyre for å sett på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå