Ole-Magne Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 akkurat montert xenon pærer i langlysene... disse blaffrer litt når jeg skrur dem på. Pærene er orntlig festet i hovedlyktene og det skal ikke være dårlig kontakt noen plass. Noen andre som har hatt samme problem??? Kjøpte disse fra www.dybvik-trading.no sammen med mange andre på forumet, har ikke fått montert disse før i går. Har vært utendlands på jobb, ble et deilig lys, orginal xenon i nerlysene ser gule ut i forhold.. Takker for hurtig svar da jeg reiser utendlans i starten av januar... vil ha alt i orden før jeg reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 17, 2006 Share Skrevet Oktober 17, 2006 Prøv å flytt ballastene.. prøv også i monter de ordentlig fast! Mine har sluttet helt å blafre nå! Kanskje det går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2006 har fått fikset alt dette for lenge siden, var jo i desember jeg hadde problem med dette da. monterte nytt batteri, det gamle va slitt. + at jeg fikk nytt ledningsnett med rele på. og jeg loddet alle ledningene fast.... takk for svar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå