shv Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Noen som kjenner til denne bilen? Og forhandleren, noen som har vært bort Konghelle bil før? Erfaringer? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6787574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Jeg hadde bilen (E46 Coupe) min der en stund, men fikk ikke solgt den. Så jeg behold den i stede. Smart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 jævla fin bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Enten så har den der stått til salgs jæææævlig lenge, eller så brukes de samme bildene igjen, for den der sto til salgs i fjord en gang og var det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Enten så har den der stått til salgs jæææævlig lenge, eller så brukes de samme bildene igjen, for den der sto til salgs i fjord en gang og var det vel. Ekstremt fin bil.. Nam nam... Her har du kanskje forklaringen på det: OBS!!!Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil eller mangler i annonsen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Enten så har den der stått til salgs jæææævlig lenge, eller så brukes de samme bildene igjen, for den der sto til salgs i fjord en gang og var det vel. hmm... dette må sjekkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 enig der.. den der har jeg sett til salgs i Fjor sommer..så den har vært til salgs leenge av en eller annen merkelig grunn.. nydelig bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Nydelig bil, men kan ikke ha vært helt edru han som monterte sideblinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 ...sidebilnklysa kikka eg på og...dei skal ikkje vere der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå