krt_ Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Har svidde reflektorer og det er sprekk i glassene. Derfor må jeg ha nye enten hele lyktene eller kun nye glass. Her kommer dilemmaet; jeg har lyst på angel eyes. så, jeg tenkte enten å kjøpe helt nye FK chrome angel eyes eller kun de glassene og bestille CCFL ringer fra ebay. Hva syns dere jeg bør gjøre? takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Du må kjøpe FK chrome, de er fantastisk prono!!!!! De er jo ikke så dyre heller. ringer på ebay og glass, det kommer jo til å ta lang tid før du får de på. Kan sende meg en PM hvis du vil se noen bilder, så skal jeg sende de på mail. JÆVLIG tøft med chrome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Glass til lyktene er nok ganske dyrt så jeg ville gått for FK lykter, selvfølgelig i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 ....i svart!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Gå for angel eyes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hvor selger de FK lyktene billig da? Har selv CCFL ringer men som en kresen person syntes jeg ikke disse ringene ble helt 100% selv om det er fin farge på de.. Noen som har bilde kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Da er det klart. Jeg går for FK angel eyes Da slipper jeg å skru så mye også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hvor selger de FK lyktene billig da? Har selv CCFL ringer men som en kresen person syntes jeg ikke disse ringene ble helt 100% selv om det er fin farge på de..Noen som har bilde kanskje? Disse koster rundt 2500 hos Maxam tuning Fant bildene på streetdesign.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå