Gå til innhold

OT: Playstation2

runstra
 Share

Anbefalte innlegg

Stemme vel det som sies ja, er forskjellige "standarder". Det greieste er kanskje å kjøpe en "hotswap" disk som gjør det mulig å boote brente (og jeg regner med) spill fra andre verdensdeler. Jeg har faktisk en slik liggende som ikke er brukt. (Da jeg kjøpte den paralelt med en PS2 som jeg aldri fikk). PM meg om den er ønskelig ;) Man mister ikke garanti eller noe med denne løsningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme vel det som sies ja, er forskjellige "standarder". Det greieste er kanskje å kjøpe en "hotswap" disk som gjør det mulig å boote brente (og jeg regner med) spill fra andre verdensdeler. Jeg har faktisk en slik liggende som ikke er brukt. (Da jeg kjøpte den paralelt med en PS2 som jeg aldri fikk). PM meg om den er ønskelig ;) Man mister ikke garanti eller noe med denne løsningen...

...no er eg og litt på gyngande grunn, men PAL og NTCS er to ulike bildestandar og ikkje ein form for sone som på DVD....tvilar på om hotswap-disken fixer dette..... :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...no er eg og litt på gyngande grunn, men PAL og NTCS er to ulike bildestandar og ikkje ein form for sone som på DVD....tvilar på om hotswap-disken fixer dette..... :?:?

Stemmer det du seier ovex, men eg er nesten sikker på at ein chip skal fikse å køyre på PAL standarden... Så viss hotswap er ein chip, så skal det funke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Swap magic cdene brukes sammen med Slide card (PS2) eller Magic Switch (PStwo)som en loddefri løsning for å spille backup og importerte ps2 spill uten å måtte åpne maskinen. Dermed beholder du garantien.."

Så jeg vil tro det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotswao vil fikse biffen, og du må også som jossi sier ha en annen kabel mellom ps2en og TV for at det skal bli i farger.

Vær også obs på at tilårskomne tv'er som ikke var veldig dyre da de ble kjøpt kanskje ikke fikser å dekode ntfs signaler i det hele tatt.... men dette gjelder et mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...