runstra Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Kan noen av dere yngre bistå litt ? Min datter fikk PS2 spill innkjøpt i ASIA. Ser originale ut men kan funker ikke .. Råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Er vel noe sånn som at det er forskjell på maskinene der borte og her i europa? Se om det står PAL bakpå spillet. maskinene her til lands er av den typen... (tror jeg ikke skyt meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 det var raskt..han hadde forsikret seg om at det skulle være samme system, men jeg finner ikke PAL nei.. Andre hadde også bekreftet at de hadde kjøpt tidligere og at det hadde passet. Står derimot NTSC/ U/C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Da ville jeg satset på at du har svaret der.. NTSC. Maskinene her i Europa tar sikkert bare PAL spill... Er ikke noe jeg kan si er fakta, men _tror_ det er noe i den retningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 eg er PS forhandler så dette svarar svarar eg på: .....og du må ha spill det står PAL på. Spel for det asiatiske markedet er NTCS....men hugs at det er mange butikkar i Asia som sel PAL til turistar frå nord-europa..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Stemme vel det som sies ja, er forskjellige "standarder". Det greieste er kanskje å kjøpe en "hotswap" disk som gjør det mulig å boote brente (og jeg regner med) spill fra andre verdensdeler. Jeg har faktisk en slik liggende som ikke er brukt. (Da jeg kjøpte den paralelt med en PS2 som jeg aldri fikk). PM meg om den er ønskelig Man mister ikke garanti eller noe med denne løsningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Stemme vel det som sies ja, er forskjellige "standarder". Det greieste er kanskje å kjøpe en "hotswap" disk som gjør det mulig å boote brente (og jeg regner med) spill fra andre verdensdeler. Jeg har faktisk en slik liggende som ikke er brukt. (Da jeg kjøpte den paralelt med en PS2 som jeg aldri fikk). PM meg om den er ønskelig Man mister ikke garanti eller noe med denne løsningen... ...no er eg og litt på gyngande grunn, men PAL og NTCS er to ulike bildestandar og ikkje ein form for sone som på DVD....tvilar på om hotswap-disken fixer dette..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Stemme vel det som sies ja, er forskjellige "standarder". Det greieste er kanskje å kjøpe en "hotswap" disk som gjør det mulig å boote brente (og jeg regner med) spill fra andre verdensdeler. Jeg har faktisk en slik liggende som ikke er brukt. (Da jeg kjøpte den paralelt med en PS2 som jeg aldri fikk). PM meg om den er ønskelig Man mister ikke garanti eller noe med denne løsningen... ...no er eg og litt på gyngande grunn, men PAL og NTCS er to ulike bildestandar og ikkje ein form for sone som på DVD....tvilar på om hotswap-disken fixer dette..... Stemmer det du seier ovex, men eg er nesten sikker på at ein chip skal fikse å køyre på PAL standarden... Så viss hotswap er ein chip, så skal det funke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 "Swap magic cdene brukes sammen med Slide card (PS2) eller Magic Switch (PStwo)som en loddefri løsning for å spille backup og importerte ps2 spill uten å måtte åpne maskinen. Dermed beholder du garantien.." Så jeg vil tro det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Er det noen som vet hvor jeg får tak i en omformer til Ps2, for og ha den i bilen. Mener det finnes en egen til det bruket. Har en stor uorginal omformer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Du må skifte kabel som går fra ps2 til tv for å få farger. Denne får du kjøpt iallefall på playteconline.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Hotswao vil fikse biffen, og du må også som jossi sier ha en annen kabel mellom ps2en og TV for at det skal bli i farger. Vær også obs på at tilårskomne tv'er som ikke var veldig dyre da de ble kjøpt kanskje ikke fikser å dekode ntfs signaler i det hele tatt.... men dette gjelder et mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå