c_ellef Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Er lei av å kjøre rundt med kapsler om vinteren og piggdekkene mine begynner nå å bli svært nedslitt. Tenkte derfor å skaffe meg et nytt hjulsett. Jeg har M5-look felgen som sommerfelg. Syntes denne kler bilen veldig godt, derfor ønsker jeg også å ha den på vinterdekkene. M5-look felgen http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1221# Har fått tilbud av Eiker Motorshop på 7998,- for 17" felg med winter challenge piggdekk. Er dette et bra tilbud, eller får jeg tak i samme felgene et annet sted for samme eller bedre pris? Er i Porsgrunn nå, så det er et stykke til Eiker. Noen som vet om disse felgene finnes til like bra pris i Stavangerområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Dette hørtes da billig ut! OS selger til sammenligning 15" vinterfelg med dekk for 5998 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Shit, nydelige felger! ingen som har et bilde av en E36 med de på ? 18" Sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Tror jeg slår til på det tilbudet jeg fikk. Har egentlig ikke penger nå, men men.. lever bare en gang.. hehe Her er bilde med felgene på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 utrolig pen bil! sant som du sier, de felgene kledde bilen virkelig! Blir mulignes de til sommeren da Men har du valset noe ? eller hvor brei/stor kan de være uten og subbe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 utrolig pen bil! sant som du sier, de felgene kledde bilen virkelig! Blir mulignes de til sommeren da Men har du valset noe ? eller hvor brei/stor kan de være uten og subbe ? Takker Det virker som det er valset noe på bilen. Det virker som om han tyskeren som hade den først har gjort noe. Jeg prøvde først med 18" 8.5 men det subbet bak faktisk. Foran gikk det greit. Felgene som står på bilen min på bildet er 17" 7.5. Det subber aldri. Men med litt mer valsing og kanskje litt heving av bilen min bak så vil det nok gå bra med 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå