bmw 323i Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 hei noen som vill kjøpe min ford sierra sedan 2,9lv6 km 150.000,det er ikke noe surst på den..er rust sveiset for 15 lapper eller noe av forje eier,det er cosworth recaro strøkne seter i den eller det er alt inni er cosworth, det er ny bensin tank,4 nye dempre , nytt senke sett, ny bensin pumpe, bensin å olje filter,tennplugg ledninger,nytt carbon ratt til 2500kr.det er cosworth bremser på den også.å cosworth gir kasse..bilen har full combat styling..bilen er burgunder rød.veldig fin bil med feite 205/40/16 felger.BILEN VEKKER MASSE OPPMERKSOM HET!!!!kanskje litt dumt å sette den på en bmw side men jeg bare prøver jeg vill se om det er noe respons på den i det hele tatt...er jo en sjelden bil da... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964283 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Ett lite tips: Sleng inn en prisantydning. Lettere for de som er interreserte å få en formening om hvor mye du mener bilen er verdt... Jeg personlig ringer sjelden på biler uten prisant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 prisantydning hadde vært fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 du burde gjerne prøve og legge inn en annonse på ford forumet http://www.fastford.no/forum/index.php?act=idx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond andreassen Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 hei noen som vill kjøpe min ford sierra sedan 2,9lv6 km 150.000,det er ikke noe surst på den..er rust sveiset for 15 lapper eller noe av forje eier,det er cosworth recaro strøkne seter i den eller det er alt inni er cosworth, det er ny bensin tank,4 nye dempre , nytt senke sett, ny bensin pumpe, bensin å olje filter,tennplugg ledninger,nytt carbon ratt til 2500kr.det er cosworth bremser på den også.å cosworth gir kasse..bilen har full combat styling..bilen er burgunder rød.veldig fin bil med feite 205/40/16 felger.BILEN VEKKER MASSE OPPMERKSOM HET!!!!kanskje litt dumt å sette den på en bmw side men jeg bare prøver jeg vill se om det er noe respons på den i det hele tatt...er jo en sjelden bil da...http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964283 kor mykje skal du ha for den. dama mi trenger vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 vill helst ha et bud da:) hihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 gir et bud på 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 ehh ka cosworth girkasse kasse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 ikke 5000 da..hehe vill da ha litt til da...vet ikke var bare en som sa det var cosworth kasse på den..har ikke peiling jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Tviler på det er cosworth kasse på den, da må det nok være t5 og med løst adapter, og det koster litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 okey da har jeg kanskje ikke det da..hihi.. bare skreiv det jeg trodde jeg..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Har denne bilen gått i krsandsområdet tidligere? Jeg er dønn sikker på at jeg har sett den kjørende rundt der jeg bor tidligere... Kunne godt hatt en slik sierra, fine biler. Og de cossie setene er knallgode å sitte i... Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 heihei..ja tror det var i kristiansand den gikk ja...de setene er skikkelig gode å sitte i ja..hehe..jo takk for det da...men er usikker på om å selge den..legger den mest ut for å se om det er noe respons på den..har jo vert litt dda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond andreassen Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 vill helst ha et bud da:) hihihihi 10000. de blir jo bare ein vinter bil. kan ikkje la dama kjøre runt i m3 cab om vinteren heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Byr 12k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg