oddis Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Jeg kom over dette på Bilforumet.net: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=97869 Farlig å legge ut skiltnr + evt. ikke godkjente motorendringer Passe på hva man skriver i både prosjekt og annonsetråder framover.. Brevet han fikk fra tilsynet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 får sladde skilter da.. slik at snikene ikke får tak i adressene det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 blir faen ikke overraska av bilTRANGsynet for og si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 De begynner å få mange rare idè`er nå syns jeg.Jævla hottentotter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Sniker rundt på nettet for å ta folk også nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Farleg og farleg, men J..la dyrt og mye arbeid.. Men det beviser nok en gang at BT er det ingen nåde med, har sagt det før og seier det igjen, dei gjør alt for å ta "verstingene".. Sån som eg forstod brevet var det ingen problem med godkjenninga, men det var eit tilleggsgebyr på økte hester. Men på en anna side er det jo rett. Edit: BTW Tror han hadde bilen for salg på autodb.no da dei fant den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 HA, det var det jeg visste. har kranglet med så mange wankelentusiaster som påstår de kan importere en mazda med wankel og bare betale pisslite i ccm avgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 HA, det var det jeg visste. har kranglet med så mange wankelentusiaster som påstår de kan importere en mazda med wankel og bare betale pisslite i ccm avgift. ...vert ein ekstrarekning her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå