bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 heisann jeg lurer påp om det er lov å sote vinduene foran..de med siden foran siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Nope... ser harry ut syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 ser iallfall jævelig dumt ut med bare soting bak hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Bakvindu og sidevinduer frem til (ikke til og med) fører's sidevindu kan sotes. Kjøp siste utgave av Performance BMW og ser på Touringen til Bäckis(PPF), den sotingen han har er det som er lov i Norge i hvertfall, forøvrig en sinnssyk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 den sotinga jeg har da..den er eu godkjent med det da.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964283 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 hvordan fått det godkjent? (greit nok kompis-eu-godkjent, men lovlig....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 vet ikke den bare er det for sotinga var på føre den ble eugodkjent..så det burde ikke være noe problem da vel.??eller??kan politiet si noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 du har kov å (merk) Tone siderutene fremme inntil et vist prosenttall.. hvor mye er jeg ikke helt sikker på, men det finner du jo helt sikkert ut på nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Det er så minimalt du har lov til å sote, så det er nesten bedre å la være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 men tor dere det jeg harn er lov da??? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=964283 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 jepp, var noe slikt på en e38 som vi lånte en helg.. vet du hvor mange % det er på den? synes det er dritrått jeg, men må være likt på alle rutene vist ikke ser det jo bare ut som et fargekart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 er ikke helt sikker på hvor mye det er foran der..men jeg å syntes det er dritt kult.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 er nok kult men ikke lovlig dessverre.. blir du tatt i teknisk kontroll sliter du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 får jo bare beskjed om å vise den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 får ta det som det kommer da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå