BimmerKing Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Heisann. Jeg har ett problem med at døra mi fryser. Det går greit å få den opp, men jeg får den ikke i lås når jeg slår den igjen. Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette??? Begynner å bli litt oppgitt. Har prøvd å smøre opp låsen fra utsiden, men det hjelper tydeligvis ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hva med og plukke ned låsemekanismen i døra og smøre opp den? Jeg sleit med dette på min golf 2, og plukka av låskassen og smurte den opp. etter dette funket døra utmerket. Kanskje det har kommet vann i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Har noko av det samme problemet på e34-en min eg også.. var ein morning eg sku på skulen, og da hadde alle dørene + sentrallåsen frøse.. untatt bakdøra på høgre side.. kun vore borti det du seie ein gong, og da måtte eg settja bilen i ein garasje til alt hadde tint.. skikkeleg surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 varm skikkelig opp med varmluftpistol så all fuktighet fordamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 varm skikkelig opp med varmluftpistol så all fuktighet fordamper. Det hørtes ut som en plan..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Vestfrost...brukes i store kjøretøy så bremsene ikke fryserer...går an å bruke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Bruk godt med silikonspray. Spray mye og lenge både inne i der du stikker inn nøkkelen og der låsemekanismen er. Det bruker jeg, funker fætt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 ... og i tilleg kan du smøre pakningen rundt døra med silikon,sånn at ikke den og henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 ... og i tilleg kan du smøre pakningen rundt døra med silikon,sånn at ikke den og henger Det har jeg gjort, så det er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 varm skikkelig opp med varmluftpistol så all fuktighet fordamper. Hørtes skikkelig skummelt ut........... Blir lett i varmeste laget både for lakk og plast / gummidetaljer. Tror jeg ville brukt hårføner i stedet, da har du mer kontroll på varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Bimmerking-hvorfor spør du ikke på ditt eget forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 ...det er ein del sprayar som tinar og fortrenger vann....så masse låsolje etterpå. Fungerar fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Bimmerking-hvorfor spør du ikke på ditt eget forum? Det eksisterer to bimmerkings..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Bimmerking-hvorfor spør du ikke på ditt eget forum? Jeg har ikke noe eget forum, og i tilfelle det var mitt, hvorfor i huleste hadde jeg ikke kunnet spørre her likevel???? Så vidt meg bekjent er det IKKE den helt store trafikken der. Sett deg inn i ting før du fyrer løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå