boost Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 93 mod 320 coupe . e-36 noen som sikkert har hatt det samme problemet.. eg har mista lyset bak skiltlyset.. har sjekka pærer å alt lissom.. men her om dagen so var det mørkt ute å når eg låse bilen min so må eg låse den 2 ganger før den blir låst.. (er det dessa svarte boksene inni dørene? ) såg samtidi bak meg mot veggen eg parkere ... såg da at når eg låste bilen so lyste skiltlyset.. i 3 sec ca.. so hva kan være problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Kan ikke si med sikkerhet,men sjekk at ledninger på hengselen mellom bagasjerom å bagasjerom lokk er hele ( sjekk det grundig )hadde samme problem på min e36.Tenkte det kansje kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hvordan går det ?har du fått sjekket ledninger? ivrig på å høre om det var samme problem som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 ska leite litt på di... er berre so løge når eg låser bilen so lyser skiltlysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå