steffen_sandnes Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hva er den billigste webshoppen evt. butikken som selger Eisenmann eksosanlegg eller Scorpion anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Har sett i Rieger katalogen at de har Eisenmann anlegg, så du får sjekke en av Rieger impotørene i Norge . www.styling-tech.no www.powerzone.no www.gsbildeler.no www.czt.no www.astperformance.com www.tuning.no Eller kansje bestille direkte fra Rieger i Tyskland . www.rieger-tuning.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 www.styling-tech.no = har bare supersprint www.powerzone.no = fant jeg ikke engang effektanlegg/eksos www.gsbildeler.no = på GS finner jeg effektanlegg, men står ikke produsenten av anlegget www.czt.no = handler jeg ikke av www.astperformance.com = virker som de bare har Sebring.... www.tuning.no = finner ikke effektanlegg i det hele tatt inne på den siden i tilegg ble den for "jalla" for meg den der... Men takk for hjelpen så langt Dere som har Scorpion og Eisenmann anlegg... hvor kjøpte dere det????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 eisenmann har de på koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Kjøp sebring på gs Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 de har scorpion på koed.dk også. absolutt å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 inne på koed.dk står det jo ikke hva som er eisenmann og hva som er scorpion det står bare "Udstødnings system"... jeg som ikke skjønner koed.dk eller? edit: fant ut av det nå, søkte bare på scorpion inne på koed hvordan er det med fraktpriser og leveringstid da? hvor mange dager vil dere anslå det tar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Prøver også å finne noen som har en god pris på Eisenmann. Si ifra hvis du finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 en liten update bestilte denne Scorpion potta syns nå den så heftig ut jeg da!! betalte i overkant av 3000:- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 AC Schnitzer: vel hehe.. jeg fant ikke Eisenmann omtrent NOEN steder så jeg måtte gå for Scorpion men det er nok ikke noe dårlig valg det da vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Koed skaffer også Eisenmann. Eller så skaffer også Schmiedmann http://schmiedmann.com/ Vurderer også Scorpion, men noen mener denne bråker litt mye. Legg ut et lydklipp når du har fått montert potten da Hva ble den totale prisen på Scorpion fra Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå