320it Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Når jeg bare har på nærlysene på bimmeren, lyser det svakt i det ene fjernlyset...(parklys?) noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Parklysa og nærlysa er i same reflektor, den nærmast grillen. (I allfall på min...) Skru på parklysa og sjekk om begge to lyser du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Den som lyser svakt er parklyset. Virker det kun på ene siden, vil det si at pæren kan være gåen på den andre siden. Parklysene mener jeg lyser uansett om du kjører med nærlys eller ikke (såfremt lysbryteren ikke er i stilling "0"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 skal ikke lysene normalt være slukket i den fjernlys reflektoren når man bare kjører nærlys? lyser bare på en ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 nei... du har et gåent parklys... hadde du hatt check-control eller noe det stått standlicht eller parklicht... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 skal ikke lysene normalt være slukket i den fjernlys reflektoren når man bare kjører nærlys?lyser bare på en ja.. Parklyset lyser sjølv om nærlyset er på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå