NITRAM Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hallo, noen som kan si meg hvor jeg finner hullet (!) til å peile/fylle olje til servo på min 2000 520 IAT? Åpnet opp brukermanual, der stod det, kontakt bmw verksted.... mvh srikeservo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=20 den beholderen med lokk på. vil tippe på venstre innerskjerm, (førarside) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NITRAM Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Takk for det, sjekker straks akkevitten er ute av blodet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hehe! den e go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Den ligger ved oljefilterbeholderen, samt at det som regel står "Only ATF Oil" på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 peilepinnen sitter festet i lokket på påfyllinga til servo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NITRAM Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Utrolig hva en 50 kroners flaske med olje gjør! Åpnet opp lokket til servoolje, eller der det skulle vært olje, fylte på og vips ulyd er borte. Var så vidt litt olje på bunnen av beholderen. Er det en lekkasje her siden oljen var borte? Eller forsvinner slikt gradvis. Bilen er fra 2000, aner ikke om det er byttet eller etterfylt, har kun hatt bil i halvt år. Ship O'hoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Min forhenværende bil lekket null olje fra servopumpa i løpet av 500 000Km. sjekk at det ikke lekker noen plasser . Skal ikke være en dråpe noen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Har nok en større lekasje da ja. Skal ikke forsvinne noe servoolje. Kan kanskje svette ut bittelitt, men ikke så mye at det blir ulyder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå