///Magnus Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Ja, da har jeg bestilt "Interior Xenon", "Solaris Invisi-Bulbs" og "Xenesis Tru-Match" til tåkelysene herfra: http://www.bimmian.com/46 Noen som har erfaringer med disse eller andre produkter derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Hmmm.. jeg har ikke bestilt derfra, men har lyst. Menne... gidder du slenge opp noen FØR og ETTER-bilder av interiørlysene? Jeg er nemlig veldig interessert i slike, men er litt usikker på om de er verdt prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Kan jeg gjøre vet du. Vet ikke hvor lang tid sånnt tar i postgangen, men burde vel ha det om et par uker? Må vel betale toll/MVA osv også, og det tar jo litt tid sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Kan jeg gjøre vet du.Vet ikke hvor lang tid sånnt tar i postgangen, men burde vel ha det om et par uker? Må vel betale toll/MVA osv også, og det tar jo litt tid sikkert. Hmm... tar nok noen uker ja. Du må med 99% sannsylighet betale MVA (noen pakker som slipper faktisk igjennom nåløyet). Du må ikke betale TOLL. Men du må betale et ekspedisjonsgebyr på 160,- i tillegg til MVA. Husk at MVA er på pakkens verdi + frakten. *glede seg til bildene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg slapp igjennom nåløyet! Fikk pakken på mandag, men kunne på en måte hatt den for lenge siden. De der pærene jeg kjøpte til tåkelysene hadde dem ikke på lager da jeg bestilte. De fikk dem først forrige uke. Pakken ble sendt med FedEx fra USA (eller Canada) på fredag, og de var her på døra mi på mandag. Kjapt det! Har byttet noen av pærene, tatt noen bilder, men VELDIG vanskelig å få frem hvordan det er i virkeligheten. Legger ut imorgen. Tror det blir bra, må bare få skiftet alle først. Blir freshere lys liksom, ikke sånn "stuelampelys". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Kjempekult, ///Magnus! Jeg har fått bokstavene ' C H R Z Z ' som jeg skal ha bak på bilen min. --> Blir vel kanskje til at jeg enten har det slik på venstre siden eller fjerner bokstavene på høyresiden og tar mine der. Legger selvsagt opp bilder her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg ville fjernet 318i-merket om du har det, og satt dine egne bokstaver der. Hvis ikke tror jeg det blir rotete bak der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Jepp. Er 318i-merke bak. Bokstavene er ca 70-80% av størrelsen til originalbokstavene, men det skal vel i teorien gå greit allikevel hvis man fjerner 318i-bokstavene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja, det er ikke noe problem. Om du fjerner 318i-merket blir det helt borte, om du skjønner. Er jo bare limt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Tenkte heller at siden bokstavene mine ikke er 100% like store som de originale, så -kunne- det kanskje se lit dumt ut, selv om man fjernet 318i. Noen formening om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hadde kanskje sett dumt ut om du ikke hadde fjernet 318i-merket, men om du gjør det, tror jeg det blir bra. Man skjønner jo at det ikke er originalt fra BMW uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 21, 2006 Share Skrevet Januar 21, 2006 Slik blir det med originale og uoriginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Har byttet noen av pærene, tatt noen bilder, men VELDIG vanskelig å få frem hvordan det er i virkeligheten. Legger ut imorgen. Tror det blir bra, må bare få skiftet alle først. Blir freshere lys liksom, ikke sånn "stuelampelys". Kommer det bilder? Hvis det ser bra ut, så kommer jeg til å kjøpe også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Hva er dette for noe?? Disse pærene...må se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Fant ut av det bare jeg leste litt... Hvor mye kom denne morroa på totalt da? Er interessert i dette selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå