Gå til innhold

Innkjøp fra bimmian.com

///Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jeg gjøre vet du.

Vet ikke hvor lang tid sånnt tar i postgangen, men burde vel ha det om et par uker? :?:

Må vel betale toll/MVA osv også, og det tar jo litt tid sikkert.

Hmm... tar nok noen uker ja.

Du må med 99% sannsylighet betale MVA (noen pakker som slipper faktisk igjennom nåløyet).

Du må ikke betale TOLL.

Men du må betale et ekspedisjonsgebyr på 160,- i tillegg til MVA. Husk at MVA er på pakkens verdi + frakten.

*glede seg til bildene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg slapp igjennom nåløyet! :)

Fikk pakken på mandag, men kunne på en måte hatt den for lenge siden. De der pærene jeg kjøpte til tåkelysene hadde dem ikke på lager da jeg bestilte. De fikk dem først forrige uke. Pakken ble sendt med FedEx fra USA (eller Canada) på fredag, og de var her på døra mi på mandag. Kjapt det! :shock:

Har byttet noen av pærene, tatt noen bilder, men VELDIG vanskelig å få frem hvordan det er i virkeligheten. Legger ut imorgen.

Tror det blir bra, må bare få skiftet alle først. Blir freshere lys liksom, ikke sånn "stuelampelys".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekult, ///Magnus!

Jeg har fått bokstavene ' C H R Z Z ' som jeg skal ha bak på bilen min. -->PS_LTR_02.jpg

Blir vel kanskje til at jeg enten har det slik på venstre siden eller fjerner bokstavene på høyresiden og tar mine der.

Legger selvsagt opp bilder her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet noen av pærene, tatt noen bilder, men VELDIG vanskelig å få frem hvordan det er i virkeligheten. Legger ut imorgen.

Tror det blir bra, må bare få skiftet alle først. Blir freshere lys liksom, ikke sånn "stuelampelys".

Kommer det bilder?

Hvis det ser bra ut, så kommer jeg til å kjøpe også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...