Gå til innhold

alcantara, skinn, velour interiør e36 coupe/cab/sedan

Anbefalte innlegg

Skrevet
har han kun vader stoler i grått skinn? trenger kun framstoler da det skal inn i en coupe

vader interiøret er i svart skinn.

interiørene selges komplett, blir vanskelig å få solgt løse deler :lol:

men vader settet er til en coupe anyway....og baksetene er i samme skinn med m striper de også :D

Skrevet

ok skreiv litt feil der.. du vet ikke om han kan skaffe komplett i grått skinn?`vet at vader er til coupe men de passer jo i cab også framstolene så kan jeg bare selge baksettet pluss de framstolene jeg har. Cab med vader stoler er noe av det fineste som finns av e36

Skrevet
ok skreiv litt feil der.. du vet ikke om han kan skaffe komplett i grått skinn?`vet at vader er til coupe men de passer jo i cab også framstolene så kan jeg bare selge baksettet pluss de framstolene jeg har. Cab med vader stoler er noe av det fineste som finns av e36

kan høre med ham.

Ellers ligger disse tilsalgs, men ser ikike strøken ut men er da grått skinn :D

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/annonse.aspx?Id=1690

Skrevet

yapps vet om de der, men 12000 er alt for dyrt for de, lå jo noen strøkne til salgs for 7 men de ble desverre solgt, men hør med han fyren du! ;)

Skrevet
yapps vet om de der, men 12000 er alt for dyrt for de, lå jo noen strøkne til salgs for 7 men de ble desverre solgt, men hør med han fyren du! ;)

strøkne vader til 7k? da burde du slått til!

• 1 month later...
  • 4 months later...
Skrevet

Har han noe til E36 coupè? Mest interessert i komplett interiør, men også framstoler :) Hadde vært supert om du gadd høre med han om han har noe :) Det er hvis du fortsatt har kontakt med karen. Ser at tråden er litt gammel :P

Skrevet

Kan du få tak i svart skinn interiør, helst sport. Til en e-36 coupe?

Eller et alcantara m3 interiør med en annen farge enn det du selger nå?

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...