Kristov Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Har endel deler til denne bilen igjen: M3 vinge/spoiler inkl bakluka, 1000 Øyelokk inkl H/V grill, er skrudd fast i disse, 200 Støtfanger bak, lakkert kromfranger, 500 Dører H/V, 500 Skjermer H/V, 200 Frontrute med org soting øverst, 500 17 toms Kosei Sport felger, bra dekk, 4000 Interiør, org bmw baksete og recarostoler fra Opel foran, 1000 Baklykter sotet med spray, hele og fine, 200 Diverse som dynamo, startere osv., bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bred sladdaren Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Heisann hva skal du ha for døra og forsjermen på høyre side og hvor i landet holder du til Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 har du bilder av baklyktene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Skal se om jeg ikke får tatt bilder av diverse i kommende uke. Alt står i Ås i Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 ås ja.. det er ikke så langt! men nå glemte jeg å spørre om det er nye typen baklykter da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det er en 1986 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 pris og bilder på m3 vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 pris på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 pris på felgene? Gi bud! Du har jo sett de så du vet jo hvordan de ser ut også Til alle interesserte så skal jeg ta bilder neste gang jeg er ved bilen. Forhåpentligvis blir det i løpet av noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Dersom øyelokkende og "resten" er i fin shape kan jeg by deg noen kroner for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Sånn, da er det helg. Bilder kommer i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Har du lysbryteren? (den man drar ut og dytter inn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har du lysbryteren? (den man drar ut og dytter inn) Den har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-ford Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Har du fram stolene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå