propan Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 http://www.fasco-csc.com/works/white/white.php Kom dere ut av rommet.. Tar litt tid før den kommer opp,men er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Sikkert en skremmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Nei. Kinesisk hjenetrim der du skal komme deg ut av ett rom ved hjelp av ledetråder og finurlige løsninger.. Kanske kult egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 åå.. Funka ikke her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Den kommer,tar bare litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Tørr ikke... ble så vanvittig skræmt for en stud tilbake...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 står bom fast etter at jeg har fått tak i den blå chippen jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 hehe satt med den der for noen ukser siden. fy faen så vanskelig. plutselig så er det ikke mere man får gjort så går man litt amokk og trykker tilfeldig på et sted så skjer det noe. men ting står jo forklart i boka der osv. så med litt seriøs tenking så er det mulig. er jo mye fine lede tråder inne der osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Haha..aaah..det tok litt tid, men så løsnet det ja.. Sinnsykt lei pipelyder nå ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 fuck! sitte heilt fast... får ikkje tak i ringen eller den tingen som skal opp i eska... grrrr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 aaa... finne ikkje ut av koden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hvem har klart det? Jeg fikk det til etter ca 2 timer. Ganske kult egentlig,jævli vanskelig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 blir gal jeg nå... men det er jo morsomt også da. skal ikke gi meg *prøver videre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hvem har klart det?Jeg fikk det til etter ca 2 timer. Ganske kult egentlig,jævli vanskelig da... Jeg tok den vel på litt over to timer jeg også..venter spent på neste rom nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 1323? Funnet rød boks, kasett, ark, 3 nøkler, 1 ledning, 1 ring, 1 cd-cover... og et ark... og en liten pinne av noe slag Hva faen gjør jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå