BMW_Racing Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Det jeg lurer på er om det er muligt å bruke en dynamo fra en 520i 24v på en 520i 12v e34?? den dynamoen jeg har nå ladder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Etter som eg har forstått er det fult mogleg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Og jeg tror ikke at det går... Uten at jeg har prøvd, men ser bare for meg de 2 forskjellige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 kvifor? kva er forskjellen på motrene utenom 12 og 24? einaste er at dynamoen lader og leverer meir straum.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 For det første er det 2 forskjellige reimhjul (ikke det værste å løse, nei.. ), for det andre så er 24-dynamoen fast opplagret.... Med dette i tankene, så bare resonnerte/konkluderte jeg med at de ikke er like. Som sagt, jeg har aldri tenkt på om de kan passe overrens - men tror ikke det går. Jeg kan selvsagt se fysisk om de er "like", men kanskje det er noen andre her inne som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Det med at det er fast opplagret er ein litt verre ting Tenkte ikkje på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 forskjellig amperestyrke er det å uten at jeg vet om det har noe å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Det jeg lurer på er om det er muligt å bruke en dynamo fra en 520i 24v på en 520i 12v e34?? den dynamoen jeg har nå ladder ikke. kjøper den dynamoen jeg så skal du få 2 stk m20 dynamoer i bytte for den om det er innt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå