Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisen skal jeg ikke uttale meg på, men bilen er fin den, det som er et minus er vel at den er brukt både sommer og vinter....Den er iallefall seriøst ombygd...

Skrevet

jepp. var robert ja. mener den var pent brukt men i den siste tiden blitt solkt eller lånt av div folk og ikke like pent kjørt bestandig. men skal egentli en m3 bli kjørt pent?? ;) er vel en grunn til att d er 286hk.

Skrevet

Mener og huske det går en likedan bil i Molde distriktet en plass. Samme farge og slikt. Det er en ombyggd 318IS. Litt andre felger på den. Ellers er de 99% like.

Skrevet
Mener og huske det går en likedan bil i Molde distriktet en plass. Samme farge og slikt. Det er en ombyggd 318IS. Litt andre felger på den. Ellers er de 99% like.

coupe det eller?

mener å ha sett en som ikke er original som har vært innom her i kr.sund ved et par anledninger

Skrevet
"Bilen er selvsagt godkjent ombygd hos biltilsynet og står i vognkortet. (omreg avg er 1397 kr bare) "

Da er altså bilen -93 mod. eller eldre....

Eller at avgiftene for ekstra HK er betalt...

bilen står som 96 mod .. må ned til 93 mod for og få 1397 i reg avg.....

Skrevet

Det er 3.2..... MEGET pen bil...:):)Er vel godkjent ombygd som 98 eller 99 modell den mener jeg å huske han har sagt.... :roll:

smm19.jpg

Måtte bare legge til et bilde av den... Meg til venstre, Marcus til høyre bak der... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...