hornyalex1 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Så et glimt av HM Kongens BMW på TV for noen uker siden. Så at det var en 7-serie E65 pre-facelift, men er det noen som vet akkurat hvilken modell det er? Skjønner ikke hvorfor Hans Majestet ikke ventet til etter faceliften - 7'ern ser så vanvittig mye bedre ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Fordi Kongen er en idiot.. Jeg Er i mot kongefamilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Tviler nesten på at Kongen bestemmer hvilken bil han vil kjøre i. Er vel mer sikkerhetssjefen ol. Nesten alle adlige kjører BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Kongen bestemmer i stor grad selv hva han kjører. visstnok er han en stor Bil-entusiast. Kongen har altid hatt 750 med V12 så det er vel naturlig at det er en 760 denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 det er nok en 760iL ja, med "B7 - High Security" -pakke! eller hvordan jeg nå skal forklare det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 er vell nesten ikke en bmw langer bortsett fra utsendet da.? dem bygger jo helle bilen på nytt med panser stål osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 den bygges jo av BMW, så det er jo en BMW.... men kjøreegenskapene minner nok mer om en Buss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hornyalex1 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 den bygges jo av BMW, så det er jo en BMW.... men kjøreegenskapene minner nok mer om en Buss.. Ja, jeg kjørte en 745li senest for noen måneder siden, og den virker ikke spesielt sprek eller lettkjørt. En Bimmer skal jo være "the Ultimate Driving Machine." Men en B7-pansret 760li på nærmere 4 tonn kan vel neppe beskrives som sådan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 hvordan var 745 egentlig ? Virket ikke rask nei ? En bekjennt har en Audi A8 4,2... omtrent samme motor og moment og alt det der ... føltes ikke rask i det hele tatt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hornyalex1 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 hvordan var 745 egentlig ? Virket ikke rask nei ? En bekjennt har en Audi A8 4,2... omtrent samme motor og moment og alt det der ... føltes ikke rask i det hele tatt .. Vel...BMW 745'ern mer enn rask nok, og handlingen er vel ganske imponerende, spesielt hvis du setter den i "sport" modus. Oppgaven min var av og til å kjøre sjefen til flyplassen, og til det passet den helt utmerket. Men noen ultra-sprek BMW-kjøremaskin a la M5 er den ikke. Med pansring vil jeg anta at bilens dynamiske kvaliteter reduseres betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 noen her som har noen info om 760iL og B7-pakka? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 var vel en eller annen flåsete artikkel om det på dn.no... eller var det hegnar.no.. det husker jeg ikke .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hornyalex1 Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2005 noen her som har noen info om 760iL og B7-pakka? på forhånd takk! Hei Håkon. Du kan lese mer om den her: http://www.channel4.com/4car/feature/fe ... urity.html Tviler på om HM Kongens Bimmer er pansret til B7-standard, den vil i så fall veie opp imot 4 tonn og en del av luksusutstyret i baksetet vil måtte tas ut for å få den godkjent på norske veier. Jmfr tullet med Bondevik for 2 år siden da han fikk sin 760li pansret - Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå