Gå til innhold

Kong Harald Vs BMW 7??

hornyalex1
 Share

Anbefalte innlegg

den bygges jo av BMW, så det er jo en BMW.... men kjøreegenskapene minner nok mer om en Buss..

Ja, jeg kjørte en 745li senest for noen måneder siden, og den virker ikke spesielt sprek eller lettkjørt. En Bimmer skal jo være "the Ultimate Driving Machine." Men en B7-pansret 760li på nærmere 4 tonn kan vel neppe beskrives som sådan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan var 745 egentlig ? Virket ikke rask nei ?

En bekjennt har en Audi A8 4,2... omtrent samme motor og moment og alt det der ... føltes ikke rask i det hele tatt ..

Vel...BMW 745'ern mer enn rask nok, og handlingen er vel ganske imponerende, spesielt hvis du setter den i "sport" modus. Oppgaven min var av og til å kjøre sjefen til flyplassen, og til det passet den helt utmerket. Men noen ultra-sprek BMW-kjøremaskin a la M5 er den ikke. Med pansring vil jeg anta at bilens dynamiske kvaliteter reduseres betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som har noen info om 760iL og B7-pakka? på forhånd takk! :D

Hei Håkon.

Du kan lese mer om den her:

http://www.channel4.com/4car/feature/fe ... urity.html

Tviler på om HM Kongens Bimmer er pansret til B7-standard, den vil i så fall veie opp imot 4 tonn og en del av luksusutstyret i baksetet vil måtte tas ut for å få den godkjent på norske veier. Jmfr tullet med Bondevik for 2 år siden da han fikk sin 760li pansret - Heia Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...