oslo-bmw Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Dro skikkelig til i spaken i dag for å åpne panseret, men det var lite motstand i spaken, Wire røket. Er det en annen måte å åpne det på, hvordan få fikset dette? Er det noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-bmw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Dro skikkelig til i spaken i dag for å åpne panseret, men det var lite motstand i spaken, Wire røket. Er det en annen måte å åpne det på, hvordan få fikset dette? Er det noen som har gjort dette før? hallo!!!!!!!! begynner å få dårlig tid....må fikse det før i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Prøv å få tak i panserlåsen fra undersida av bilen...veit ikkje om det går på din bil, men er verdt eit forsøk (viss du ikkje alt har prøvd det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Har aldri prøvd. Hvor har wiren røket da? Noen mulighet for å få tak i det som er igjen av wiren under bilen eller igjennom nyrene (uten at jeg husker hvor kabel går)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-bmw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg får prøve på det, bare tar hånda oppunder, får tak i en klase med noe som kjennes ut som en wire, og drar til det jeg makter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Sikker på at den røyk før panseret åpna seg? så det ikke egentlig er åpent og du bare kan vippe på den saken i nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-bmw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 ja, jeg sjekket det. litt uflaks. Nei, må ned i garasjen og sjekke opp saken! Plagsomt å legge seg, før man får ordnet opp i bilproblemer. Ender med vonde drømmer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Wiren hadde ikke bare ramlet av på baksiden av spaken? Her ser du kanskje en oversikt over wiren i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oslo-bmw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hey hey, takk for bildet. Var nede nå, den hadde røket rett utenfor kappen rundt wiren, ved åpneren inne i bilen. Fikk tak i enden så vidt det var med en sveisertang, den får henge der til jeg får den byttet. Men takk alle sammen for raske svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå