TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 diesel veiv,320 råder,smidde dreide stempler,sveiset topp,pakningsett til hele motoren,turbo,grenrørsmanifoil,regulbar bensintrykkregulator,++ spør og man får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Bilder? Og gjerne specs (motorkode, turbospecs etc) hadde nok vært greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 det kommer pedi både specs og bilder.bare la det ut for å få hørre om inntreressen er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 som sagt over..det kommer jeg selger dette for en kamerat.venter på innfo..maifoilen vet jeg om for den har jeg laget den er bra.ladet tidlig på m20 motoren jeg hadde den¨på tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Smidde og dreide stempler? Her må du fortelle mer Er det smidde stempler til en annen bil eller smidde høykompstempler som du har dreid av for å få ønsket kompforhold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 det første jeg la merke til her er avataren din..håper det ikke er deg hehe..uvanlig støgt. det er stemplene ifra katalysator motoren 88 og oppover som er dredde til ønsket kompforhold..det samme jeg brukte i min første turbomaskin..fungerer helt toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hva skal du ha for den diesel veiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 jeg hadde håpet på å selge hele greia på en svipp jeg..komme med et bud så kan jeg høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 det første jeg la merke til her er avataren din..håper det ikke er deg hehe..uvanlig støgt. det er stemplene ifra katalysator motoren 88 og oppover som er dredde til ønsket kompforhold..det samme jeg brukte i min første turbomaskin..fungerer helt toppers. Hehe neida du kan være trygg på at det ikke er meg på bildet Var så jævlig stygt at jeg bare måtte bruke det! 88 stemplene er ikke smidde, er grei enighet om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Når ble det enighet om det? Vis link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 hvorfor i deler? hva må byttes/ordnes? Pris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Helt enig i at 88 stempla ikke er smidde, men veldig mange som tror d! Kan kansje være sånn Mahle "smidd" men d kan vell ikke sammenlignes med "vanlig" smidd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 vanlig smidd og mahle smidd ? kan du forklare?disse kom på motoren som b20 b25 kom med katalysator!er ikke de feteste stemplene men holder langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hehe litt rart sakt kansje, men det er vell mye billigere for smidde mahle enn f.eks JE og CP. Og har sett at på ppf og andre steder sier de at de ikke kan sammenlignes mot de andre merkene. Og jeg har kjørt ivei en del sånne uten tenningsbank og på moderat trykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå