bmw 323i Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 hei jeg selger en 323i motor til e30..det er ny vannpumpe i den...men kanskje 2 av stempla må kanskje byttes med den er ikke sikkert...motoren har gått 198.000 å den skal være fresk..når jeg starta den så tikka den litt men det avr det lissom....kan byttes i 320i motor eller mindre bare den er i bra stand..kan godt vært 318 eller 316 å bare den går å er nogelunde bra...motoren står i bil nå...men kom med et bud så får du den sikkert..men vill helst bytte i en anna motor..som for eks...320i,318i,316i..noe der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 hei, har du pris/bilder av motoren? følger det med alt som trengs liksom, som luftmengdemåler, hjerne osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 heisann har ikke bilde sorry...men du kan jo seff få med det du trenger da...det er greit det da...bare si en pris da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 3500-4000 eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 en sånn motor er ikke verdt mange kroner, max 2000 med gearkasse og alt som trengs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Ikke ødelegg salgs trådene til andre her! man må få kreve det en vil,desuten er ikke motoren rullet 200 enda det er ganske så sjeldent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 jeg trodde det var vert det jeg da men...kan jo sikkert få den billigere å da...jeg bare provde meg på en pris jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 og det er helt lov... ikke noe galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå