TOREBMW Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 som overskriften så gir jeg disse bort mot hurtig henting da jeg ikke har brukt for dem.første man til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 hmm for dem så ikke vet hva gis bort betyr så er det gratis..kan igrunn ikke bli no billigere en dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hmm for dem så ikke vet hva gis bort betyr så er det gratis..kan igrunn ikke bli no billigere en dette da Kan komma å henta di eg! Viss di virka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 dem har stått lenge men dem ska fungere ja..følger ikke med garanti hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 dem har stått lenge men dem ska fungere ja..følger ikke med garanti hehe Hehe! Har du et telefonnummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Går det an å få pruta litt på dem eller .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 hvis noej pruter på disse betyr det at jeg må betale for at jeg skal bli kvitt dem heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Står i haugesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 hadde det bare vært på østlandet så hadde jeg henta dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Sånn! Nå har jeg hentet kassene, og jeg fikk jeg fikk en hyggelig "bilprat" med på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå