TOREBMW Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.alfa156.net/film/evono-KarmoySL0704.avi høyre lagre som. jeg er med også med lite veigrep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 wow, kjapp download! jeg som har 2mbit fra chello har egentlig max 250 kbs, men her lastet jeg fra 400 te 490 kbs! merklig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Du som er fra Karmøy, har det kommet en delfingrå ST-registrert e30 på veien der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 ikke noe jeg har sett som skiller seg ut nei..hva er dte fornoe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Nei, jeg bare lurer på om gamlebilen min har kommet på veien igjen... Den har mtech2 front og kjørelys i blinklysene fremme som et "særtrekk"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Kul film 23.april er det street legal i stavanger Tore så da må du være klar! Må jobbe som faen for å få min klar i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Har hytte oppe på i skudeneshavn jeg, får vel bli med foreldrene mine å sjekke ut bilmiljøet der oppe.. Hvor er selve hoved stripa? (bor i stavanger ja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 blir aldriu ferdig til april..men skal ta turen da å titte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Har hytte oppe på i skudeneshavn jeg, får vel bli med foreldrene mine å sjekke ut bilmiljøet der oppe.. Hvor er selve hoved stripa? (bor i stavanger ja) Hvis det er stripa i Stavanger du mener så er det på Forus. Sletta mellom I.V.A.R. Gjenvinningsstasjonen og bortover mot IKEA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 og stripa på karmøy ligger på husøy.ganske nær flyplassen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå