///MoePower Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg kommer ikke inn i brukergalleriet her på bimmers lengre? får bare beskjened: "you cant access this page directly" tror jeg det stod.. Flere som ikke kommer inn i brukergalleriet her? Håper det bare er oppdateringer eller noen andre småting da jeg har brukt en stund på å legge ut mange av prosjektbildene mine.. Hva er galt Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg får også samme feilmld. Send en PM til Gunnar-boy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Sorry, you can't access this file directly... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Nei det er kun deg tror jeg dessverre. Kødda,det har vært sånn siden oppstarten igjen igår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Flere som ikke kommer inn i brukergalleriet her? Jeg kommer ikke inn heller, er vel noen etterdønninger etter de serverproblemene her om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hvis det er har vært slikt etter serverproblemene er det sikkert noen "biter" som ikke er stablet sammen ennå.. Stoler på at Gunnar får fikset det vi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Galleriene har jeg ikke hatt tid til å se på enda. Antar det har med oppgraderingen til Apache 2 eller PHP5 å gjøre. Muligens bare noe konfigurasjon Der har vi svaret Stod visst i en annen tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Galleriet er oppe igjen \:D/ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Er i orden igjen nå. Edit: Jeg er for treg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Prøvde akkurat å legge til noen bilder i galleriet mitt, uten resultat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Skal fungere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 ....fikk laga album no, men fikk ikkje lasta bilder inn i det... ??? Kanskje eg er for trøytt no...legg meg å prøver igjen i morgon. Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Stemmer det at det ikke går å laste opp bilder... Kommer opp feilmelding på at det ikke går å lage miniatyrbilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 hmmmm.. kjipe saker gitt.. Men alle bildene er i allefall i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Forlanger dere å kunne laste opp bilder også?!?? .. jaja.. nå funker det også igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå