ES Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Er det noen som har: -Girkasse -Stabstag/tårnstiver (motor rom) -Diff m.sperre -Coilovers -Polyuretan foringer eller annet artig til e36 325 coupe er jeg interessert... Mvh Einar Skare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Er det noen som har:-Girkasse -Stabstag/tårnstiver (motor rom) -Diff m.sperre -Coilovers -Polyuretan foringer eller annet artig til e36 325 coupe er jeg interessert... Mvh Einar Skare. Vi har rimelige coilovers til bilen din(fra 4546), ta en kikk på: http://www.eyecandyracing.no/justertbar ... MW_E36.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Swartze, Ja det var billig gitt. Hvordan er kvaliteten på disse da? Er det "du får det du betaler for" oplegget, eller er de bare så billig fordi dere er grei og ikke overpriser? Er avhengig av at bilen må være nokså stiv, pga brede felger. Hvor mye senker disse og hvor lang leveringstid er det på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye_Candy_Racing Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hvis man ser på supersport sine sider starter dem på 617,74 Euro. Det tilsier omtrent 6303,75 inkl. m.v.a uten frakt. Så da sier det vel seg selv med at dette ikke er overprisa. Det er faktisk så billig at vi selger til privatpersoner i Tyskland. Understellene er veldig stive, har det samme på 328`en min. Om man "dytter" med all sin vekt på skjermene foran skjer det ingen ting. De senker 40-110mm. Normal levering er 4 uker. Her kan du se bilde av min bil med dem på ca senket 90mm. Det skkal sies at disse selvfølgelig ikke kan sammenlignes med de råeste bane understellene til 20 000+ (tein etc) men jeg kjører bilen min aktivt å ble sjokkert over hvor mye bedre dette er en bmw sitt orginale m understell som går under å være "bra" Swartze, Ja det var billig gitt. Hvordan er kvaliteten på disse da? Er det "du får det du betaler for" oplegget, eller er de bare så billig fordi dere er grei og ikke overpriser? Er avhengig av at bilen må være nokså stiv, pga brede felger. Hvor mye senker disse og hvor lang leveringstid er det på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har foringer til bærearmene dine forran.. hvis det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har foringer til bærearmene dine forran.. hvis det er av interesse. Hei. Ja alt sånt er av interesse. Hva skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har foringer til bærearmene dine forran.. hvis det er av interesse. Hei. Ja alt sånt er av interesse. Hva skal du ha for de? 200kr, nypris er 350. Nye, i org forpakning. Er selvfølgelig ikke brukte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Pm sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Interesert i effekt anlegg fra katalysatoren? Har ett til salgs. 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå