Gå til innhold

ØK- Div til e36.

ES
 Share

Anbefalte innlegg

Swartze, Ja det var billig gitt. :D

Hvordan er kvaliteten på disse da? Er det "du får det du betaler for" oplegget, eller er de bare så billig fordi dere er grei og ikke overpriser? Er avhengig av at bilen må være nokså stiv, pga brede felger. Hvor mye senker disse og hvor lang leveringstid er det på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på supersport sine sider starter dem på 617,74 Euro. Det tilsier omtrent 6303,75 inkl. m.v.a uten frakt.

Så da sier det vel seg selv med at dette ikke er overprisa. Det er faktisk så billig at vi selger til privatpersoner i Tyskland.

Understellene er veldig stive, har det samme på 328`en min. Om man "dytter" med all sin vekt på skjermene foran skjer det ingen ting.

De senker 40-110mm. Normal levering er 4 uker.

Her kan du se bilde av min bil med dem på ca senket 90mm.

IMGP0132.JPG

Det skkal sies at disse selvfølgelig ikke kan sammenlignes med de råeste bane understellene til 20 000+ (tein etc) men jeg kjører bilen min aktivt å ble sjokkert over hvor mye bedre dette er en bmw sitt orginale m understell som går under å være "bra"

Swartze, Ja det var billig gitt. :D

Hvordan er kvaliteten på disse da? Er det "du får det du betaler for" oplegget, eller er de bare så billig fordi dere er grei og ikke overpriser? Er avhengig av at bilen må være nokså stiv, pga brede felger. Hvor mye senker disse og hvor lang leveringstid er det på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...