Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg tenkte jeg skulle lakkere eikene på felgene mine sorte. Noen som har noen tips eller evt kjennskap til dette? dette må vel pulverlakkeres? Siden bilen blir sort og jeg tror dette hadde vært tøft! Blei litt forelska i tanken når jeg kikka på denne avataren; Felgene mine er 9x16 Rondell, med grei bane, Banen skal fortsatt være sølv. her er et bilde av felgene: Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 dette må vel pulverlakkeres? Må ikke, men bør ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 hvor mye vil det koste sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Fra: http://www.xn--sandblseren-28a.no/ Felger stål/aluminium eks 4 stk/15" i sølv met. kr 1200,- eks mva. De fleste farger kan pulverlakkeres 3 typer sølv met farger 3 typer klarlakk matt halv blank, og helblank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg var å spurte på dekksjappa om det der på mine felger. (BBS RC) De sa at felgene kun kunne lakkes aluminium "grå", ikke blanke slik som mine er (ikke helt krom, men nesten). Synes det hørtes merkelig ut. Kunne tenkt meg å tatt noen kantsår. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Fikk mine tidligere bbs felger krommet, Prosedyre: Syrebad,sandblåsing,grunning,lakk,lakk,dyplakk,klarlakk,og herding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Felgene dine er jo ganske like Borbet T, han her har lakkert sine, syntes det ble jævlig fett! http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00099.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå