saevik Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Hvilket merke er best med tanke på farge å styrke.. Pærene er hb4 (grøftelys) Hvor får eg kjæøpt slikt? Finner ingen plass dær dei selger Hb4 i xenonlook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 eurolight eller noe, eg kjøpte to pærer. ser veldig xeon ut. men dei varte ikkje so lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Finst dei i hb4 da? Kar du kjøpte disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg var på utkikk etter det samme som deg til grøftelysa på seidl frontfangern min. Jeg fant ingen steder i norge som selger slike. Bestill fra USA, da får du skikkelig bra xenon look-alike HB4 pærer som varer lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P Hæ!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg var på utkikk etter det samme som deg til grøftelysa på seidl frontfangern min. Jeg fant ingen steder i norge som selger slike. Bestill fra USA, da får du skikkelig bra xenon look-alike HB4 pærer som varer lenge! Husker du hvor du skaffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P Hæ!? Det du kjøpte i usa..Var det pærer som er 100w lr liknandes lr xenon pærer som er 35w som du må ha omformar på? Kar du bestilte dissa da? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P Hæ!? skjønner ikke du hva som står der? ehm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 skriv norsk a for faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Se denne tråden.... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... xenon+euro Se innlegget mitt med link. Veldig fornøyd med de pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P Hæ!? Han vil ha noko som lignar til han har fått råd til å kjøpe skikkeleg xenon...trur du skjønte det du og, berre at du ikkje ville skjønne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå