hanstiig Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Eg har fått snusen i at de er jævli me M5'er i Molde?? stemmer de eller er de bare meg?? har sett mangen som kommer fra molde!! noen som vet hbor mangen de er i Molde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 når jeg hadde min mener jeg d var 7 stk faktisk. er helt sinnsykt mange. mye derfor jeg solkte min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 hmm, de var jaggu mangen du! får vell ta meg en tur opp i sommer og se meg litt rundt med min M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 mange for og vær en så liten by ja vil jeg mene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Eg har fått snusen i at de er jævli me M5'er i Molde??stemmer de eller er de bare meg?? har sett mangen som kommer fra molde!! noen som vet hbor mangen de er i Molde?? kem som har nye typen m5 i førde da? blåsvart, med tv reg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Det er Roy Valvik sin, han er sjef for norsk motor import (mc-centeret i førde) er ikkje M5, men 530 D med M5 optic, meeget feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå