Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Noen som vet ka det kan være?? Er ikke så voldsomt.. Men det høres.. Den går litt opp og litt ned.. Går nesten ikke ann og se på viseren inne i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Har samme problemet som deg men har ikke giddet å se noe på det. Hvor mye turtall har den på tomgang? For lavt turtall på motoren kan gi noe men ubetydelig ujevn gange på motoren. Det kan jo være at tomgangsregulatoren din har fått seg en trøkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Den ligger på litt under 1.. Tror ikke den ligger for lavt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 ¨sjekk lambdasonden hvis den jager litt på tomgang(hopper opp og ned noen hundre rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 kossen sjekker eg det?? Det er ikke mye den hopper.. Bare litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 lamdaen, suger falsk luft? sjekk etter sprekker og div. nytt luftfilter tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Min er litt ujevn, fikk en til å sjekke og han sa det kunne være pga det var to dårlige slanger ved innsprøytninga/toppen som sugde falskluft.. Jeg skal få byttet dem så snart jeg har fri til å stikke innom en bilsjappe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Kossen sjekker eg om den suger falsk luft?? Noen spes slanger eg bør sjekke?? Kan noen vise meg med bilde kas slange det kan være?? Takker for hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 sprut startgass rundt insuget, er det ikke tett vil motoren jage på turtall(øke rpm) Hvis bilen går opp og ned fra si 500-1000 eller noe er det garanter lambdaen, den sitter mitt under bilen på eksos røret, fåes på biltema til drøye 400 spenn, har tendens til å sitte hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Går ikke så mye opp og ned.. Er bare fra litt, høres best egentlig.. At den durer litt opp og så litt ned.. Går nesten ikke ann og se på telleren.. Litt men nesten bare såvidt.. Hjelp!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvor stiller man på tomgangen?? Evt bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Er det der ved gasspjeldet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 På toppen av innsuget ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanos Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvor mange omdreininger er det som er normalt å ha på tomgang??? Min er på 500 når bilen er varm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 28, 2006 Share Skrevet Januar 28, 2006 500 er vel litt i laveste laget. 600 er greit for en sekser. En firer trives vel best mellom 7-900. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå