Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?? Når det fryser på så ser jeg at vannet har kommet inn under listene på siden på bakvinuet og ekspandert slik at listene er presset ut.. Og da tror jeg det er her vannet/fukten kommer inn.. Det legger seg helt nede på innsiden av ruten.. Og dannes til is.. Går det ann og bare vippe opp listene på utsiden og bare lime igjen langs hele kanten?? Hjelp!! Mvh Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 skift pakningene og hele dritten, bør gjøres på verksted for å få det bra. har hatt same problemet på en bmw compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 nee, 1500.. alt etter verksted, få fastpris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 ingen annen måte og fikse dette på selv?? Blir så stress og levere den inn.. Trenger den hver dag.. +Blir en del penger ut av det til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Gå inn på denne siden: http://www.gasolin.no/ Datt over en tube med noe greier i som skal tette alle lekasjer rundt pakninger til vinduer og lignende.. Er 100% sikker på at du finner det du trenger der! Koster mellom 100-200kr ca... + porto og frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå