Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Hørte noe om at, bilavgiftene måtte senkes til eu nivå iløpet av dei neste 4/5 årene. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Neppe så lenge Kristin Halvorsen sitter på lommeboka til A/S Norge! Men det er snakk om det innen en 9-10 år eller noe ja. Men jeg tror ikke det er endelig vedtatt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Er vel heller ikke A/S hvis hun styrer Ikke bra med private selskaper vettu. Alt skal være eid av staten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 dette er noe som ALDRI kommer til og skje så lenge ikke FRP styrer pengebingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Hørte noe om at,bilavgiftene måtte senkes til eu nivå iløpet av dei neste 4/5 årene. Stemmer dette? Jeg har også hørt noe om at norske bilpriser skal ned på EU nivå. Noe som kan bli veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Hørte noe om at,bilavgiftene måtte senkes til eu nivå iløpet av dei neste 4/5 årene. Stemmer dette? Jeg har også hørt noe om at norske bilpriser skal ned på EU nivå. Noe som kan bli veldig bra Tviler på det... Damnark er med i EU, og de har dyrere avgifter og bilpriser enn oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Det eneste EU har forlanget, er at forhandleravgifter og sånn ikke skal tas med i beregningen når biler importeres, så det blir litt billigere å importere biler... Det er vel det de har gitt frist til 2009 å fikse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hørte noe om at,bilavgiftene måtte senkes til eu nivå iløpet av dei neste 4/5 årene. Stemmer dette? Jeg har også hørt noe om at norske bilpriser skal ned på EU nivå. Noe som kan bli veldig bra Tror nok det er som |Andreas| sier, at det er avgifter på kjøp av nybil det er snakk om. Har vel liten tro på at det kommer til å skje, men hva vet jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå