///Molly Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg har nå sett Hordalandsavdelingens nye DVD. For de av dere som ikke har sett den,anbefales den på det varmeste. Den inneholder video fra Våler,Rudskogen,isbanekjøring fra Sigdal samt en del lokale begivenheter i året som har gått. DVD-en inneholder over 3 timer med mye BMW-moro for en billig penge! Bestilles her: http://www.hattertainment.no/produkter/video.htm Løp & kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Bestilte i helga jeg, så den er forhåpentligvis underveis Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Kommer den med bladet eller må den bestilles separat? (Har vel brukt å være med bladet før) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Viktig!!! Dette er en separat DVD som IKKE utgis i Fahrfreude. Denne DVD-en er laget og produsert av BMWccn,Hordaland,med råmateriale fra medlemmene i Hordalandsavdelingen. Produsent er forøvrig mangeårig NM-vinner i Autoslalom,Geir Hatland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Ok Skjønner.. Må vel nesten ha den.. Når kommer forresten den andre DVD i Fahrfreude? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Har nå bestillt Dvd`en av BMW Treff 2005. Satset på forhondsbetal for å unngå porto, så håper å ha den i posten i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Klubb DVD'en forventes å komme i første utgave av Fahrfreude, sannsynligvis midten av januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Eg fekk videoen på vesle julaftan, og har kosa meg med den i romjula. Videoen kan anbefalast !! Spesielt kjekt var det å sjå frå banetreffa på Eikås. Når ein ser Geir i aksjon ser ein at det ikkje er tilfeldig at han har vunne NM i Autoslalom i mange år. Det varma også eit e28-hjerte å sjå 3 stk hardtkøyrande e28ar i sving. Nokon som veit kva motor det er i den grønne med Remotec(?) og den grå med svarte skjermar? Mistenker at den grå har M5-motor, men er i tvil på den grønne. Kvass lyd iallefall... Klippa frå Rudskogen og Våler har mest fokus på Hordlandsbilar ( som naturleg er ), og er ikkje så spennande for oss utanfor den innerste kjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Det banker et E28-hjerte her også.... E28-ene på DVD-en: Den gråblå med svart skjerm hadde(!) M5 3,6.Hadde fordi bilen har blitt en del "kortere" i løpet av høsten.Men fortvil ikke,ryktene vil ha det til at motoren dukker opp i en E24..... Den grønne har standard 3,5l. Den blå har også standard 3,5l.I løpet av kort tid vil det bli montert E28 M5-motor,som er modifisert av Hartge.Gleder meg.... Våren kan ikke komme fort nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Da var DVD'n bestillt, så da stoler jeg på dere at dette er bra matriale . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 er det noe fra karlskoga-treffet (2005) der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Nei,ingen fra Hordalandsavdelingen var i Sverige i fjor. Ihvertfall ikke med kamera..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Nei,ingen fra Hordalandsavdelingen var i Sverige i fjor.Ihvertfall ikke med kamera..... det var synd, men jeg har bestillt filmen likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hei alle sammen. Hyggelig prat om DVD'en jeg har laget. Jeg har sendt ut endel i posten i dag, så jeg regner med at de kommer i noen postkasser i morgen. Ellers har jeg laget en link til selve coveret, der man på baksiden kan se hva videoen inneholder. http://www.hattertainment.no/bmw/images ... verweb.jpg Selvfølgelig er det mest videomateriale fra lokale Hordalands-bilers kjøring på de forskjellige treffene, men også endel av andres biler. Av alt det videomaterialet som kom inn for redigering, så var det mye bra. Tror ikke det står noe på innsatsviljen til enkelte her nei.....hehe Dette årets filming vil bli litt mer strukturert, slik at også man får med endel andre biler, tenker jeg. Vi skal samholde filmingen litt - forsøke i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hei Mr. R.Andersen. Så på dvd'en nå, og du er nok med med din røde M3 ja.... Ser ut som om bilen går bra, og sitter bra.....hmm....skal du selge ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå