Gå til innhold

LMM 535 (e34) og dyser til m5(e34)


dunderdo
 Share

Anbefalte innlegg

Det betyr nok ingenting tipper jeg. Om det er L-Jetronic kort i den så er det bare å bytte det til et Motronic kort, gjort på 5-10minutter..

Kjøpte enn sånn LMM av "kristov" her på forumet for lenge siden og da ville ikke bilen starte med en gang, men det ble gang på sakene med nytt kretskort ja!

Lukter budsjett-turbobygg her, been there-done that! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr nok ingenting tipper jeg. Om det er L-Jetronic kort i den så er det bare å bytte det til et Motronic kort, gjort på 5-10minutter..

Stian....

Det er da kun E12 og E23 som ble levert med L-Jetronic i M30 b35 utgaven (frem til 1982), E28 hadde samtlige 535 med Motronic...

Dette visste du nok, tror du tenkte litt feil der... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt stødig alltid på M30/E12/E28/E23

Og for å ikke glemme E24en også... Det er rimelig få personer der ute som vet om alle forskjellene som er på de respektive modellene gjennom årene, samtidig som likheten går igjennom som en rød tråd på alle modellene. Det er mye som er likt, men allikevel så ulikt. Så det er ikke godt å henge med hele veien alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...