dunderdo Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 LMM 535 (e34) og dyser til m5(e34) ønskes kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hva med å legge inn denne under "ønskes kjøpt" heller? BTW... Jeg har en sprell ny 535 LMM til salgs, men det er til E28 eneste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Det betyr nok ingenting tipper jeg. Om det er L-Jetronic kort i den så er det bare å bytte det til et Motronic kort, gjort på 5-10minutter.. Kjøpte enn sånn LMM av "kristov" her på forumet for lenge siden og da ville ikke bilen starte med en gang, men det ble gang på sakene med nytt kretskort ja! Lukter budsjett-turbobygg her, been there-done that! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Det betyr nok ingenting tipper jeg. Om det er L-Jetronic kort i den så er det bare å bytte det til et Motronic kort, gjort på 5-10minutter.. Stian.... Det er da kun E12 og E23 som ble levert med L-Jetronic i M30 b35 utgaven (frem til 1982), E28 hadde samtlige 535 med Motronic... Dette visste du nok, tror du tenkte litt feil der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 My bad var nok en E23 735i LMM jeg hadde ja. Er ikke helt stødig alltid på M30/E12/E28/E23 og jeg har ikke ETK'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Er ikke helt stødig alltid på M30/E12/E28/E23 Og for å ikke glemme E24en også... Det er rimelig få personer der ute som vet om alle forskjellene som er på de respektive modellene gjennom årene, samtidig som likheten går igjennom som en rød tråd på alle modellene. Det er mye som er likt, men allikevel så ulikt. Så det er ikke godt å henge med hele veien alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå