Dalseth-Racing Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 lurer på å selge bmwen min... men har ikke satt noe pris enda.. fått noe sms`er, men ingen seriøse enda... så lurer på hva dere synst jeg skal ta for bilen? og om det er noen her som er interisert i å kjøpe den? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=941147 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Den fine bilen der mot en japse 200sx som alle har. nei dra til sia, det er for dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 skal faktisk ikke kjøpe meg noe ny bil før til sommeren... så no selger jeg bare bilen, ikke bytte den... noe som klikka med autodb passordet til annonsa.. så e får ikke redigert den... blir sikkert noe nyere bmw til sommeren tror e.. (prisklasse rundt 150-200.000 tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 fikk fiksa d på autodb no... fikk fiksa d på den andre pcen jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 er autodb som er klikk,er nok ikke pc`en din.. er ikke det gamle bilen av en ved navn ole b.? fin bil,fyren som hadde den har fikset den opp en del overhalt topp og lakkosv..så tror dette skal være bil i bra stand. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 tror han heter ove lr noe slikt... fra kristiansand. jess han har gjort en go del med bilen. jeg har ikke gjort så mye utvendig med den, mest innvendig... d står no på autodb ka e har gjort med bilen.. brukt en del penger på den no siste halvåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 bare å komme med bud om noen er interesert i den... jeg selger den pga at jeg skal betale ned lånet mitt.. også blir d kansje leilighet på meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 ikke noen som har troa på cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 E30 er greit nok det, men hakke lyst på cab..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 jhau, er no ikke vits i å kjøpe bil om man ikke liker d man kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 bilde som er tatt fra locha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Fått noen bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 ikke her på forumet enda.. men har fått noe sms`er tideligere.. men ikke noe seriøst enda... har liksom ikke satt meg for en fast pris enda.. men om jeg får et brukenes bud selger jeg bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseth-Racing Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 japp har svart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg