Gå til innhold

til madla søndag?

eriklepe
 Share

Anbefalte innlegg

Var det noen fra bergensområde som skal til madla på søndag og eventuelt kjøre nedover?

Isåfall vil jeg sitte på :lol:

e30 er ikke helt ferdig, dieselen skal min samboer benytte og cabben har kun sommerdekk.

Og så må jeg være god og fyllesyk på dimmedagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøforsvaret er den klart beste avdelingen.

Personlig så synes jeg det var kjekt på Madla...

Men det var fordi jeg var i Transporten på Soma, og kjørte buss... Så jeg bare lastet opp/losset på soldater og kjørte igjen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøforsvaret er den klart beste avdelingen.

Personlig så synes jeg det var kjekt på Madla...

Men det var fordi jeg var i Transporten på Soma, og kjørte buss... Så jeg bare lastet opp/losset på soldater og kjørte igjen... :wink:

og den busslappen tok du på sessvollmoen i 2002.... ?!? isåfall vil jeg ha taxipenga jeg måtte legge ut.. gakk gakker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjøforsvaret jess, men har ikke planlagt å være der så lenge :roll::cry:

Heh, har ingen planer om å være der lenger enn 1dag jeg heller, i og med at jeg har fått lærling plass :) Da må nok militæret vente til jeg er ferdig :D Men må ned å vise lærling kontrakt osv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah... man har ikke vært i militæret før man har vært i den motsatte landsdelen.

Da helst fra sør til nord.. Ikke noe problem å være i militæret i sør-norge, jevnfør å være der i nord-norge (tenker da på fritiden. ellers er det jo nogenlunde likt). Ikke akkurat mye som skjedde de 10mnd jeg var i Bardufoss. Tror det hadde skjedd mer hvis jeg hadde vært i Tr.Heim, Oslo, Stavanger, Bergen, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så fint med sjøforsvaret. Var på MTB etter rekrutten, så det norligste plassen vi var på var Havøysund ved Nordkapp(i Desember :x ), og den sydligste plassen vi besøkte var Lubeck i Tyskland :D . I løpet av de 10mnd jeg var ombord var vi innom de fleste steder langs Norskekysten, Sverige og Danmark, skjedde litt på fritiden da ja :lol: . Hadde base på Olavsvern i Tromsø de første 4mnd etter rekrutten, syns det var bra liv i den byen i helgene :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...