Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 ska ha meg nye angel eyes, har FK sine nå. Lurer på om jeg skal kjøpe samme (fk chrome) ellers med sort bakgrunn, hella chrome, eller hella sort bakgrunn...! Noen her som har noen bra bilder? Helst på svart e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9903&postdays=0&postorder=asc&start=45 På denne siden er det ivertfall noen bilder av min med sorte hella. Hvis du vil ha noen andre bilder med lyktene i mørket så kan jeg alltids ordne det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 ...ville gått for svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 se her ja! Har egentlig aldri vurdert sorte hella lykter før men dette så skikkelig fint ut! Er supert om du gidder å ta et par bilder i mørket å ja, og gjerne et i daglys på nær avstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 er ikke det gult lys i de da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hva tenker du på? Linselysa eller ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hva tenker du på? Linselysa eller ringene? ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 I fk sine ringer er det vel noe gult i, men går jo an å bytte pærer og få sikkert lysere, hella har vel derimot skikkelig hvitt lys etter det jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 I fk sine ringer er det vel noe gult i, men går jo an å bytte pærer og få sikkert lysere, hella har vel derimot skikkelig hvitt lys etter det jeg har sett! okay, så er ikke led lys i ringene ? Er pærer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 kan man skifte ringene i angel eyes? fra org til CCFL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 er pærer i FK sine, men i hella er jeg ikke sikker! Er vel ikke pærer men noe gass?! Rett meg hvis jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 er pærer i FK sine, men i hella er jeg ikke sikker! Er vel ikke pærer men noe gass?! Rett meg hvis jeg tar feil! Mine er gass...... Merkar det spes no som det er minusgrader...tek eit minutt før dei er rette i lysstyrke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Vet ikke om det er mulig å få ut de org ringene, når jeg får meg nye lykter kan jeg prøve å sjekke på de gamle. Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Vet ikke om det er mulig å få ut de org ringene, når jeg får meg nye lykter kan jeg prøve å sjekke på de gamle. Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid " Kjell Aukrust-sitat" frå optimistiske Solan Gundersen "...det vanskelige er en bagatell, og det umulige en utfordring" for å vere eksakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå