Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska ha meg nye angel eyes, har FK sine nå. Lurer på om jeg skal kjøpe samme (fk chrome) ellers med sort bakgrunn, hella chrome, eller hella sort bakgrunn...! Noen her som har noen bra bilder? Helst på svart e36!

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

se her ja! Har egentlig aldri vurdert sorte hella lykter før men dette så skikkelig fint ut! Er supert om du gidder å ta et par bilder i mørket å ja, og gjerne et i daglys på nær avstand! :)

Skrevet

I fk sine ringer er det vel noe gult i, men går jo an å bytte pærer og få sikkert lysere, hella har vel derimot skikkelig hvitt lys etter det jeg har sett!

Skrevet
I fk sine ringer er det vel noe gult i, men går jo an å bytte pærer og få sikkert lysere, hella har vel derimot skikkelig hvitt lys etter det jeg har sett!

okay, så er ikke led lys i ringene ? Er pærer ?

Skrevet
er pærer i FK sine, men i hella er jeg ikke sikker! Er vel ikke pærer men noe gass?! Rett meg hvis jeg tar feil! :oops:

Mine er gass...... Merkar det spes no som det er minusgrader...tek eit minutt før dei er rette i lysstyrke!

Skrevet

Vet ikke om det er mulig å få ut de org ringene, når jeg får meg nye lykter kan jeg prøve å sjekke på de gamle. Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid :D

Skrevet
Vet ikke om det er mulig å få ut de org ringene, når jeg får meg nye lykter kan jeg prøve å sjekke på de gamle. Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid :D

" Kjell Aukrust-sitat" frå optimistiske Solan Gundersen :wink:

"...det vanskelige er en bagatell, og det umulige en utfordring" for å vere eksakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...