haakon Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 tok ut batteriet,men hvordan etterfyller man vann? er hel plast over toppen som tilsynelatende sitter dønn. skal man ta av den eller er det bare å sette på laderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 sikkert et vedlikeholdsfritt batteri. uten at eg ska seie nåke sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 ja viss det er helt på toppen, å ingen skruer/propper, så er det vedlikeholdsfritt, altså ikke mulig å etterfylle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Er nok gel-batteri...dette slepp du å gjere noko anna med enn å lade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja det står vedlikeholdsfritt på det,men i en lapp på sia stod det at man måtte kontrollere væskenivået så da ble jeg usikker. men er kanskje en standard lapp som følger med alle batteriene dems. har hørt at batteriene kan eksplodere... frugan hadde nok blitt mindre imponert da laderen er kobla på så nå er det bare å vente noen dager... 100Amh batteri og aller minste laderen takk for svar forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 kanskje litt seint å svare nå men.. jeg har aldri vært borti ett scanbrit batteri som man ikke kan etterfylle vattar på, så jeg tror det går på ditt batteri også. såvidt jeg vet har scanbrit 2 typer korker på toppen av batteriene. de man kan se, og de som er integrert i lokket, altså på undersida, slik at hele lokket er korkene på en måte. er det sistnevnte gjør man som på bildet jeje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå