Gå til innhold

Lurer på ny bil

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

6773323_316556_1_1_1184l_7.jpg

det er altfor mangen 5 serier og velge imellom,

bensin? diesel? manuell? automat?

skal ihvertfall ha 520 2001. mod, det er det eg veit

og bør være m-optikk, med skinn, og helst litt utstyr og må være godt max 110.000km MAX!

andre tips ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig veldig fin.

dette er en Spesiellt god bil fordi den faktisk ser veldig ny ut. man kan vel ikke på noen måte se at dette er en gammel bil. Sleng på noen finfine felger så er det bilen over alle biler.. ( med en ESS komp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor, syns bilen ser meget bra ut! Litt interresant skal det bli å høre om bakgrunnen for den totale makeoveren til 01-/M-look, for det er jo en 00 modell. Da annonsen først ble lagt ut stod det at det var en 01 modell, men det har de nå endret på. Er M/01-makeoveren gjort etter en skade eller er det en entusiast som har hatt den?

Skiltplatene står det Autostrada på,et Bærumsfirma, mens bilen er LS reg, altså nedover Sandefjord, TBG området (?), noe som i min hjerne koker sammen til at den kanskje har hatt 3-4 eiere? (1 i landet den er importert i fra, 1 som tok den inn til Norge og senere byttet den inn hos Autostrada, så en til som har kjøpt den og byttet den inn i Larvik... ;) ) Mange eiere på få år? Dette er bare antagelser, men ting verdt å tenke på...iallefall ting som slår meg!

Når det gjelder firmaet så er vel det ganske solide saker. Bedriftsdatabasen.no sier dette: http://www.bedriftsdatabasen.no/default ... 0AS&fsok2=

Og Brønnøysund sier dette : http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=975933601

Uansett ser det ut som en fin bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er altfor mangen 5 serier og velge imellom,

bensin? diesel? manuell? automat?

skal ihvertfall ha 520 2001. mod, det er det eg veit :)

og bør være m-optikk, med skinn, og helst litt utstyr :) og må være godt max 110.000km MAX!

andre tips ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med selgeren (ja, jeg også har hatt lyst på denne bilen :wink: ) i romjulen og ble bl.a fortalt følgende:

Forrige eier hadde hatt 6-7 BMWer men p.g.a mas fra naboer hadde han nå kjøpt Volvo hos denne forhandleren.

Det kan se ut som at det er kun lyktene som er oppgradert til 2001, resten av utstyret kunne så vidt jeg vet leveres i 2000. Selgeren var helt blank på BMW og visste ikke.

Det følger med de orginale 17" felgene som ble levert med denne M-pakken da bilen var ny.

Den har to små stensprut i fronten.

Var et eller annet merke i lakken i området rundt tanklokket men det var visst ikke store greiene.

Høyre speilglass er stygt i overflaten.

En bærekule må skiftes.

Kunne ved ren handel selges for 220k + reg. med disse to defektene (speilglass og bærekule).

Han mente at bilen var så bra at det ikke var noe problem å kjøpe den usett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...