M3cabriolet Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 har et sett lexus baklamper av den nye typen, disse er strøkne. 1000,- svar her og på pm er likebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 en ting jeg lurer på passer den fangeren på e30??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 en ting jeg lurer på passer den fangeren på e30??? desverre, men det er vel å få kjøpt samme stylin til e30 tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 fanger og øyelokk solgt! noen som vil ha resten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 bilde av gt - leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 bilde av gt - leppa? skal fikse det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 her kom et bilde av gt-leppa! ingen interesse for denne og lexus'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 er litt interessert i gt leppa. er den lik den rieger leppa som schmiedmann har? åssen tror du det blir med leppa på 60mm senk? hvor mye bygger den ned? du har jo sett bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg tror bilen din blir grom-fet med den leppa! det ser hissig ut med 60senk og gt-front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 har du solgt denn GT `leppa? passer den på en compact e36? eller passer lexus lyktene på dn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 har du solgt denn GT `leppa? passer den på en compact e36? eller passer lexus lyktene på dn? leppa passer ja, og den er ikke solgt enda! lyktene passer desverre bare coupe og cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 hvor mye for leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 hvor mye for leppa? 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 glassfiber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 glassfiber?? jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå