DotTk Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Noen som har noen bilder av denne stylingen? Etter som m-tech2 stylingen er slutt på koed.dk vurderer jeg denne. Hadde vært gøy med noen flere bilder.. Eller meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hvorfor ikke bestille M tech II fra Schmiedmann.no i Skien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Fronten såg ikke ut som den samme. også er pris noe som spiller inn i bildet her... Fant heller ikke sideskjørtene på demeres sine sider, men det kan være jeg som er dårlig til å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Var diskrë den stylingen der ja. Fin den, men personlig holder jeg en knapp på M-Tech II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 gs bildeler selger m-tech 2.... Men det er org vare, og derfor en god del dyrere Kan jo ringe koed og spørre om de har noe enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 gs bildeler selger m-tech 2.... Men det er org vare, og derfor en god del dyrere Kan jo ringe koed og spørre om de har noe enda? Har gjort dette, og de er utsolgt:/ Men på andre siden er det ikke mange som har breyton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå