mariusn Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 vurderer turbo til min 2 liter m20 motor. Er det noe spesielt jeg må passe på? hvor mye trykk tåler orginalstemplene ? hvilken turbo bør jeg bruke osv...? må jeg bytte dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30racing Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 jeg har ned dreide stempel til 320/323 motor som du kan få kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 du kan kjøre opp til 0.5bar på en orginal m20 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusn Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 å dette vil forbedre effekten masse eller lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 du ville no merk det nok. mellom 150-180hk tipper e på at du får. for å få flere hk må du opp i meir bar og det betyr igjen at du må bygg om motoren din og det betyr penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusn Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusn Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Kom hjerne med fleire tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 SØK. begynner å bli lei av å lese disse trådene nå:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusn Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 ingen så har ein pistol te håve ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hvor mye har du egentlig tenkt å legg i motoren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå