Gå til innhold

Sponsorer?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

litt ekstra hjelper MYE :wink: og sponsoravtalen varer ikke evig! Jeg får svinbillige deler og reklamerer for Kimmit Sport, nå førstkommende sesong i første omgang, jeg hadde ikke klart å få bilen ferdig uten sponsor.....

for å bygge bil er dyrt :cry:

Men hvis du klarer å få finansiert MYE av bilen din ved å kjøre med reklame på bilen din i EN sesong så har du jo fin bil i mange år fremover, sånn tenker hvertfall jeg, selv om samarbeidet med Kimmit Sport fungerer meget bra og jeg vil fortsette denne avtalen..

Så nå får jeg håpe det blir litt fres i bilen min så ikke Kim blir skuffa, hehe...

Jeg forhandler nå med nye sponsorer og funker det så tror jeg det blir MYE bil for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo kjekt å ha noe sponsorer i startfaesen da. og kjøre med litt dekal i noen år. er jo mange som styler bilen sin med dekor hvorfor ikke få betalt for det. og når man er dritt lei og bare vill ha en clean look så er det jo bare å ikke lage nye avtaler og vente på dem man har går ut.

skal selv se om jeg klarer å få meg noen sponsorer på bygget mitt når jeg kommer litt nermere en slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fir litt på krava, bygg deg en moderat bil som sparker bra fra seg, kjør rått og bredt på Gatebil/andre bilstevner...

Kjenner fakisk 2 stk som har fått forespørsler på denne måten..

Som Jarle sier, sponsoravtaler er faktisk verdt å inngå, og de kan tross alt brytes/oppløses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...