SteffenM2 Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Noen som vil sponse meg og bilen min?! Tror liksom ikke jeg får råd til noe S14 motor.. Så må få med litt hjelp, kjører gjerne med reklame! Vis noen gidder å høre litt rundt om noen trenger reklame bil eller noe send meg en PM eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Tja, Får se! Naboen er ganske flink! ellers har jeg en Kamerat av min far, Veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 kor gammel er du ? og ka tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Er han ikke 13 Sponsor tror jeg du som de fleste andre må se langt etter gitt... That's life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Uff ja... sponsor hadde vært digg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Uff ja... sponsor hadde vært digg.... Eller ikke? Det skal vel bli greit den dagen bilen er ferdig og slippe alle de jævla logoene til "alle" andre ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 tja jo jau.... men litt ekstra hjelp skader aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 litt ekstra hjelper MYE og sponsoravtalen varer ikke evig! Jeg får svinbillige deler og reklamerer for Kimmit Sport, nå førstkommende sesong i første omgang, jeg hadde ikke klart å få bilen ferdig uten sponsor..... for å bygge bil er dyrt Men hvis du klarer å få finansiert MYE av bilen din ved å kjøre med reklame på bilen din i EN sesong så har du jo fin bil i mange år fremover, sånn tenker hvertfall jeg, selv om samarbeidet med Kimmit Sport fungerer meget bra og jeg vil fortsette denne avtalen.. Så nå får jeg håpe det blir litt fres i bilen min så ikke Kim blir skuffa, hehe... Jeg forhandler nå med nye sponsorer og funker det så tror jeg det blir MYE bil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 er jo kjekt å ha noe sponsorer i startfaesen da. og kjøre med litt dekal i noen år. er jo mange som styler bilen sin med dekor hvorfor ikke få betalt for det. og når man er dritt lei og bare vill ha en clean look så er det jo bare å ikke lage nye avtaler og vente på dem man har går ut. skal selv se om jeg klarer å få meg noen sponsorer på bygget mitt når jeg kommer litt nermere en slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Er 13, blir nok mest til at pappa kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ....sponse kva for noko? Ingen som vil sponse utan å få noko tilbake. Kva har du å "gi" tilbake?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ....sponse kva for noko?Ingen som vil sponse utan å få noko tilbake. Kva har du å "gi" tilbake?? greitt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Fir litt på krava, bygg deg en moderat bil som sparker bra fra seg, kjør rått og bredt på Gatebil/andre bilstevner... Kjenner fakisk 2 stk som har fått forespørsler på denne måten.. Som Jarle sier, sponsoravtaler er faktisk verdt å inngå, og de kan tross alt brytes/oppløses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kjører med reklame på løp, gatebil, også historisk racing.. Og sikker mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå